Pagalba telefonu  Pagalba internetu Savanorystė 
 

Įgyvendinami ir įgyvendinti projektai

2024 metais LEPTA kartu su savo narėmis vykdo projektą "Emocinės pagalbos teikimas telefonu ir susirašinėjant internetu 2024 metais", kurį finansuoja Jaunimo reikalų agentūra. Projekto tikslas - vykdyti nuoseklų emocinės pagalbos telefonu ir susirašinėjant internetu (angl. chat) teikimą vaikams, jauniems žmonėms, pagyvenusiems asmenims, moterims, smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims, krizę išgyvenantiems asmenims, užtikrinti savanorių rengimą bei vykdyti veiklų viešinimą. Per 2024 m. I pusmetį asociacijai priklausančios linijos ("Vaikų linija", "Jaunimo linija", "Vilties linija", "Pagalbos moterims linija" ir "Linija doverija") atsiliepė į 82016 emocinės paramos skambučių telefonu ir įvykdė 11133 pokalbius internetu.


2023 metais LEPTA kartu su savo narėmis įvykdė projektą "Emocinės pagalbos teikimas telefonu ir susirašinėjant internetu 2023 metais", kurį finansavo Jaunimo reikalų agentūra. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu asociacijai priklausančios linijos ("Vaikų linija", "Jaunimo linija", "Vilties linija", "Pagalbos moterims linija" ir "Linija doverija") atsiliepė į 162702 emocinės paramos skambučius telefonu ir įvykdė 18924 pokalbius internetu. 
 
2022 metais LEPTA kartu su savo narėmis įvykdė projektą "Emocinės pagalbos teikimas telefonu ir susirašinėjant internetu 2022 metais", kurį finansavo Jaunimo reikalų agentūra. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu asociacijai priklausančios linijos ("Vaikų linija", "Jaunimo linija", "Vilties linija", "Pagalbos moterims linija" ir "Linija doverija") atsiliepė į 192532 emocinės paramos skambučius telefonu ir įvykdė 12079 pokalbius internetu.

2021 metais LEPTA kartu su savo narėmis įvykdė projektą "Emocinės pagalbos teikimas telefonu ir susirašinėjant internetu 2021 metais", kurį finansavo Jaunimo reikalų agentūra. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu asociacijai priklausančios linijos ("Vaikų linija", "Jaunimo linija", "Vilties linija", "Pagalbos moterims linija" ir "Linija doverija") atsiliepė į 196783 emocinės paramos skambučius telefonu ir įvykdė 7414 pokalbių internetu.

Informacija apie anksčiau įgyvendintus projektus pateikta skyrelyje "Istorija".
 
 

Pagrindiniai rėmėjai

 
 
                        


 
Visi rėmėjai
 

Sprendimas: NET GROUP